چیت چیست؟

تقلب در بازی های آنلاین

تقلب در بازی های آنلاین به عنوان عمل تظاهر به پیروی از قوانین بازی تعریف می شود ، در حالی که مخفیانه آنها را زیر پا می گذارد تا یک مزیت ناعادلانه نسبت به حریف بدست آورد. بسته به بازی ، فعالیتهای مختلف تقلب را تشکیل می دهند و این موضوع یا موضوع سیاست بازی است یا اجماع در مورد نظر اینکه آیا یک فعالیت خاص تقلب محسوب می شود یا خیر.
شتر موارد وجود دارد بازی های چند نفره آنلاین، اما اندازه گیری آن دشوار است. اینترنت و darknets می تواند روش لازم را برای تقلب در بازی های آنلاین ، گاهی اوقات در ازای قیمت ، در اختیار بازیکنان قرار دهد.

موضوعاتی که درباره آنها صحبت میکنیم

Aim bot

trigger bots

wall hack

world hack

element hack

disconnect another player

lag the another player

boosting

rapid fire

ghosting

Teaming

Aimbots and triggerbots

جیت چیست

یک aimbot (که گاهی به آن “هدف اصلی” می گویند) نوعی از ربات بازی رایانه ای که معمولاً در آن استفاده می شود چند نفره بازی تیراندازی اول شخص ها برای ارائه سطوح مختلف خودکار کسب هدف و کالیبراسیون به بازیکن. آنها گاهی اوقات همراه با TriggerBot استفاده می شود که وقتی یک حریف در میدان دید یا هدف قرار گرفتن بازیکن بازیکن مانند رفلکس فوری ظاهر می شود ، به طور خودکار شلیک می کند.

Aimbotting به رایانه مشتری هر بازیکن متکی است که اطلاعاتی را در مورد سایر بازیکنان دریافت می کند ، خواه از موقعیت بازیکن قابل مشاهده باشند یا نه. Targeting موضوعی است برای تعیین موقعیت هر حریف نسبت به موقعیت بازیکن و نشان دادن اسلحه بازیکن در هدف. این هدفگذاری صرف نظر از اینکه حریف در پشت دیوار باشد یا خیلی دور است تا مستقیماً دیده شود ، کار می کند.

برخی از سرورها امکان تماشای بازیگران غیرفعال را دارند و بازی را از دیدگاه بازیکنان فعال مشاهده می کنند. ضبط اقدامات گیم پلی نیز اغلب ممکن است. اگر شخصی از aimbot هدف گذاری استفاده می کرد ، ربات ردیابی موقعیت دقیق غیر طبیعی برای تماشاگر آشکار است. برخی از نشانه ها و محرک ها سعی در مخفی کردن تماشاگران از این واقعیت دارند که آنها از طریق تعدادی روش استفاده می شوند ، مانند تاخیر در شلیک برای مخفی کردن این واقعیت که لحظه ای که حریف در تقاطع متقلب است ، شلیک می کند. برخی از برنامه های Triggerbot را می توان با استفاده از ماوس یا صفحه کلید به راحتی روشن یا خاموش کرد.

مجموعه های تقلب ممکن است این موارد را علاوه بر سایر ویژگی ها ، از جمله تنظیمات ادراک اضافی (ESP) ، سرعت حرکت ، تعداد مهمات و رادار پخش کننده نیز در بر داشته باشد. Neophytes ممکن است به صورت محاوره ای این مجموعه ها را به عنوان برنامه های aimbot تعریف کند.

 lag switch

چیت چیست

در مدل بازی شوتر ، وقفه زمانی اتفاق می افتد که جریان داده بین یک یا چند بازیکن کند یا قطع شود ، و باعث لگ حرکت می شود و باعث می شود خود و دیگران برایه شما به صورت نامنظم رفتار کنند. با استفاده از کلید تعویض تاخیر ، یک بازیکن قادر است آپلودها را از مشتری به سرور مختل کند ، در حالی که مشتری خاص خود اقدامات انجام شده را مرتب می کند. هدف این است که بدون پاسخ دهی به بازیکن دیگری امتیاز دهیم. حریفان سرعت خود را کند یا متوقف می کنند و به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی از آنها جلوگیری کند. از دید حریف ، بازیکن با استفاده از دستگاه ممکن است به نظر می رسد teleporting ، نامرئی یا شکست ناپذیر باشد ، در حالی که حریفان متحمل انیمیشن های تأخیر شده و بازی سریع بازی شده هستند که در پشت سر هم تحویل داده می شود. برخی از انجمن های بازی از این روش به عنوان “بهره برداری” یاد می کنند که به کاربران “ضربه زدن” از اینترنت یا اینترنت خود وصل می کند تا تاخیر ایجاد کند.

اصطلاح “تعویض تاخیر” شامل بسیاری از روش های ایجاد اختلال در برقراری ارتباط شبکه بین مشتری و سرور آن است. یک روش با اتصال یک دستگاه فیزیکی به نام سوئیچ تاخیر سخت افزاری به کابل استاندارد اترنت است. با زدن و خاموش کردن سوئیچ ، ارتباط فیزیکی بین مشتری و سرور مختل می شود. طراحان کنسول بازی های ویدئویی اقدام سخت افزاربه معرفی محافظت داخلی در برابر سوئیچ های تاخیری به صورت آشکارسازهای ولتاژ کرده است که هنگام عبور از سوئیچ ، تغییر ولتاژ را تشخیص می دهند. برخی از تولید کنندگان برای دور زدن یا فریب این ردیاب اقدامات متقابلی انجام داده اند. این نیز می تواند با قطع اتصال سیم اترنت به سمت مشتری انجام شود و باعث ایجاد اختلال در اتصال اینترنت بازیکن شود. روش های دیگر ، به نام یک نرم افزار یا سوئیچ تاخیر بی سیم ، شامل استفاده از یک برنامه کامپیوتری است. در این روش ، فریبکار برنامه ای را در رایانه متصل به همان شبکه مشتری اجرا می کند. این برنامه پهنای باند شبکه را مختل می کند و ارتباط بین مشتری و سرور آن را مختل می کند. اما ، نمی توان این کار را برای مدت زمان نامحدود انجام داد. در بعضی از مواقع ، اگر ترافیکی دریافت نشود ، بیشتر مشتری های بازی و / یا سرورهای بازی تصمیم می گیرند که اتصال از بین رفته است و بازیکن را از بازی حذف می کند.

روشهای پیشرفته تر قوانین فایروال یا روتر است که از شکل دهی به پهنای باند و تاخیر در شبکه استفاده می کند ، یک تقلب قادر است محدوده هایی را در پهنای باند و تاخیر تنظیم کند تا در ارتباط با شبکه P2P رعایت شود اما هنوز از مزیت قابل توجهی نسبت به سایر بازیکنان برخوردار است.

look ahead

چیت چیست

تقلب در نگاه روبرو روشی است برای تقلب در معماری بازی چند نفره همتا به همتا که در آن مشتری متقلب با تاخیر در اعمال خود یک مزیت ناعادلانه به دست می آورد تا ببیند سایر بازیکنان قبل از اعلام عملکرد خود چه کاری انجام می دهند.

مشتری می تواند با استفاده از این روش تقلب کند با این عمل که انگار از رنج بالایی رنج می برد تاخیر؛ بسته خروجی با وصل کردن یک مهر زمان که قبل از لحظه واقعی ارسال بسته جعلی است جعل می شود و بدین ترتیب سایر مشتریان را فریب می دهد که فکر می کنند اقدام در زمان صحیح ارسال شده است ، اما در رسیدن به تاخیر افتاده است. راه حل جزئی است پروتکل قدماهسته.

world hack

چیت چیست

 

world hackروش یا برنامه شخص ثالث که امکان پذیر است کاربر برای سوء استفاده از اشکالات و مشاهده موارد بیشتر سطح از آنچه در نظر گرفته شده توسط توسعه.

یک جنبه مشترک استراتژی در زمان واقعی بازی های محدودیت جزئی یا عدم توانایی کامل بازیکن برای دیدن فراتر از محدوده دید از اشیاء بازی های فردی است که تحت مالکیت آنهاست (به طور معمول واحدها و ساختارها). این مفهوم توسط مکانیسم شناخته شده به عنوان کنترل می شود مه جنگ. هک کردن جهانی معمولاً کاربر را قادر می سازد که با حذف کامل و / یا توسط این سازوکار ، از این مکانیسم دور شود رندر اشیاء از طریق مه که به طور معمول نمی قابل مشاهده باشد. در حالت های چند نفره ، این مزیت مشخص را در برابر سایر بازیکنانی که مشمول تنظیمات در نظر گرفته شده هستند ، فراهم می کند. مزیت به دست آمده می تواند بسیار مهم باشد ، به خصوص برای میانگین بازی های استراتژی در زمان واقعی که به آن اعتقاد دارند قیچی کاغذ سنگ پویا به متعادل کنید نقاط قوت و ضعف مختلف اشیاء را.

هک شدن جهانی همچنین ممکن است به یک بازیکن اجازه دهد از طریق اشیاء جامد یا مات یا موارد دستکاری یا حذف بافتها را ببیند ، تا از قبل بداند که یک حریف در چه زمانی قرار است از منطقه مسدود شده وارد محدوده هدفگذاری شود. این کار می تواند با شفاف کردن بافت های دیواری یا اصلاح نقشه های بازی برای وارد کردن سوراخ های چند ضلعی در دیواره های جامد انجام شود. این تغییر معمولاً به عنوان “دیوارپوش” شناخته می شود زیرا در اصل به بازیکن اجازه می دهد دشمنان را از بین دیوارها ببیند.

هک کردن جهانی به این واقعیت متکی است که یک سرور FPS معمولاً اطلاعات موقعیتی خام را برای همه بازیکنان بازی ارسال می کند و آن را در اختیار رندر سه بعدی مشتری قرار می دهد تا حریفان را در پشت دیوارها ، در شاخ و برگ گیاهان یا در سایه های تاریک مخفی کند. اگر رندر نقشه بازی کاملاً غیرفعال شود ، می توان همه بازیکنان را در فضای خالی به نظر می رساند. پنهان کردن نقشه کامل هیچ مزیتی برای متقلب ندارد زیرا آنها قادر به حرکت در مسیرها و موانع نقشه نامرئی نیستند. با این حال ، اگر فقط سطوح خاصی شفاف یا از بین بروند ، این فقط به اندازه کافی از دنیای جهان باقی می ماند تا به تقلب بازگردد که هنوز بتواند به راحتی آن را هدایت کند.

ایسوس درایورهای نمایشگر wireframe را در سال 2001 منتشر کرد که بازیکنان را قادر به استفاده از دیوارکوب ها می کرد و تنظیمات را به عنوان “سلاح ویژه” اعلام می کرد که کاربران می توانند در بازی های چند نفره از آن استفاده کنند. در نظرسنجی توسط انجمن آنلاین پارسه، 90 درصد اعضای آن مخالف آزادی رانندگان بودند.

 

Remove game elements

حذف ها به کلاهبردار اجازه می دهد تا مهار کننده های بازی یا دلخوری های بازی را حذف کند. اینها شامل استفاده مجدد از اسلحه ، پخش شدن گلوله و جلوه های دیداری مبهم است. چنین حذف هایی می تواند سطح مهارت مهارت کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد

.

Boosting / Win Trading

چیت چیست

بازیکنان چندین حساب تنظیم می کنند و یکی را در مقابل دیگری بازی می کنند. معمولاً حساب اصلی به دلیل عدم مقاومت آگاهانه از حساب دوم به دلیل عدم پخش یا توافق بازیکن آن حساب برای از دست دادن آسان ، یک برد آسان خواهد داشت. مشکل اصلی این روش هزینه بالای آن است زیرا پخش کننده تقویت کننده حداقل به دو نمونه برنامه نیاز دارد که معمولاً از طریق رایانه های مختلف ، آدرس های IP و کپی های بازی انجام می شود. علاوه بر این ، برخی از بازی ها اجازه می دهند که تکرار مسابقات توسط دیگران بارگذاری و مشاهده شود. اگر بازیکن تقویت کننده به طور تصادفی این اجازه را بدهد ، مسابقه تقویت کننده آنها توسط دیگران قابل مشاهده است. بعضی از بازیکنان نقشهای بین بازیها را برعکس می کنند و به هر حساب رکورد برد / باخت برابر می دهند.

حتی بدون مشاهده مسابقات ، معمولاً بازیکنانی که افزایش می یابند به راحتی قابل شناسایی می باشند ، زیرا نسبت به تعداد بازی های انجام شده تعداد غیر قابل توجهی امتیاز بالایی خواهند داشت.

Disconnect

چیت چیست

در بازی هایی که برنده و ضرر در حساب بازیکن ثبت می شود ، بازیکن می تواند هنگام از دست دادن جدا شود تا از این باخت جلوگیری کند. این کار معمولاً با فعال کردن اشکالات شناخته شده درون بازی و از طریق منابع شخص ثالث از طریق “IP booting” (ویژگی نرم افزار فایروال) انجام می شود. برخی بازیکنان اگر احساس کنند طرف مقابلشان ناعادلانه است این کار را انجام می دهند. بعضی از بازی ها مجازات قطع اتصال را اجرا می کنند ، معمولاً با ضبط قطع به عنوان ضرر یا کسر امتیاز تجربه. قبل از اینکه بازیکن بتواند 10 تا 30 ثانیه طول بکشد ، برخی از بازی ها دارای یک دوره تأخیر در قطع اتصال هستند. این امر مانع از قطع فوری بازیکن در صورت مرگ یا از دست رفتن می شود. در برخی از بازی ها ، اگر یک بازیکن قطع شود ، می توانند یک اخطار دریافت کنند یا حتی از بازی آنلاین برای مدت کوتاهی قفل شوند.

Rapid Fire

چیت چیست

در بسیاری از بازی ها سلاح های برجسته شده را می توان در حالت آتش سوزی پشت سر هم یا حالت شلیک تک تیر شلیک کرد. اصلاح یک کنترلر یا صفحه کلید / ماوس برای به دست آوردن مزیت داشتن اسلحه سریعتر از پخش کننده استاندارد می تواند روشی برای تقلب محسوب شود.

این تغییرات می توانند عدم تعادل در بازی ایجاد کنند. علاوه بر اصلاح کنسول یا کنترلر آن ، می توان با اتصال دکمه شلیک به چرخ پیمایش یک ماوس یا با استفاده از تنظیمات ماکرو که شبیه سازی سریع پرسهای خودکار به صورت خودکار انجام می شود ، تأثیر مشابهی در PC نیز حاصل کرد. با این حال ، اکثر بازی ها برای محدود کردن این شکل از تقلب ، بدون در نظر گرفتن سرعت یک بازیکن روی دکمه ، میزان شلیک اسلحه ها را محدود می کنند.

 

teaming

همچنین به عنوان “تیمینگ” شناخته می شود ، این نوع تقلب هنگامی اتفاق می افتد که دو یا چند بازیکن برای پیوستن به یک اتحاد مخفیانه و غیر رسمی بازی تعاونی تصمیم بگیرند تا خود را برتری ناعادلانه نسبت به سایر بازیکنان رقم بزنند. در بسیاری از بازی هایی که وجود دارد تقلب محسوب می شود رایگان برای همه مسابقه مرگ یا ایستاده آخرین مرد حالت. ویژگی های این تقلب ، به ویژه ، زمانی است که بازیکنان در همان سرور چند نفره با استفاده از نرم افزار شخص ثالث و / یا استفاده از نرم افزار دسکتاپ از راه دور برای مشاهده صفحه های “متحدین” مخفی ، در حالی که ارتباط دیگری را با یکدیگر برقرار می کنند ، ارتباط برقرار می کنند. مزایای تاکتیکی و / یا استراتژیک قابل توجهی نسبت به سایر بازیکنان خارج از “اتحاد”. این نوع تقلب در بعضی از بازی ها بسیار مشکل ساز است زیرا اغلب اثبات این مسئله دشوار است زیرا هیچ گونه هک کردن ، سوءاستفاده یا تغییر بازی در آن وجود ندارد ، معمولاً نیاز به مداخله سرورهای بازی برای نظارت بر جلسات چند نفره به منظور جذب بازیکنان درگیر در اعمال است. از تیم

scripting

چیت چیست

برنامه نویسی استفاده از برنامه یا ویژگی بازی برای خودکارسازی برخی اقدامات یا رفتارها است. بسته به رفتارهای موجود ، استفاده از اسکریپتها ممکن است تقلب محسوب شود یا نباشد ، یا اینکه آیا این رفتار بدون استفاده از چنین اسکریپتی قابل تکرار است. یک اسکریپت ممکن است سرعت شلیک غیرعادی و سریع را در اختیار کاربر قرار دهد ، در غیر این صورت غیرقابل تحقق ، یا ممکن است کارهای به ظاهر ناچیز مانند بارگذاری مجدد را انجام دهد. برخی از اسکریپت ها همچنین می توانند سیستم های پخش کننده دیگر را با کلاهبرداری از دستورات دستکاری کنند.

 

.

Authoritative and mirrored server design

چیت چیست

به طور کلی ، هرچه سرور در اجرای قوانین بهتر باشد ، تقلب در بازی کمتر خواهد بود. در این روش ، تمام عملکردهای مشتری صرفاً روی سرور بازی اجرا می شوند یا در عوض سرور بازی ، گیم پلی مشتری را آینه می دهد و به طور مداوم وضعیت بازی را تایید می کند. در بسیاری از بازی های موبایل ، معمولی است که جلسات بازی مشتری را همزمان با سرور و با استفاده از همان ورودی کاربر اجرا کنید. جلسه مشتری با تنظیم مجدد جلسات بازی مجدداً تنظیم می شود و از این طریق از تقلب جلوگیری می شود.

کد بازی سمت سرور باعث می شود بین محاسبه و ارسال نتایج برای نمایش به صورت موقت و یا اعتماد مشتری به محاسبه و نمایش نتایج در توالی مناسب با پیشرفت یک بازیکن ، تعاملی برقرار شود. این کار می تواند با ارسال قسمت هایی از وضعیت جهان مورد نیاز برای نمایش فوری انجام شود ، که می تواند منجر به مشتری تاخیر تحت محدودیت های پهنای باند یا ارسال پخش کننده تمام حالت جهان شود ، که منجر به نمایش سریعتر پخش کننده تحت همان محدودیت های پهنای باند ، اما این داده ها را در معرض رهگیری یا دستکاری قرار می دهد – مبادله ای بین امنیت و بهره وری.

چه زمانی به دلیل وجود فناوریهای موجود و هزینه سخت افزاری ، همراه با اتصالات اینترنتی که کند بود ، با منابع محدودی از قبیل ذخیره سازی ، حافظه ، پهنای باند داخلی و ظرفیت محاسباتی محدود می شدند. برای بهینه سازی برای به حداقل رساندن تأثیر بر کاربر نهایی. امروز اما با افزایش سرعت و قدرت رایانه های چند هسته ای ، سخت افزار ارزان قیمت و افزایش دسترسی به اینترنت پهن باند ، این موضوع کمتر شده است.

Software obfuscation

چیت چیست

علاوه بر ذخیره داده ها در قالب های غیر استاندارد ، برخی از بازی ها همچنین از محافظت در زمان اجرا از طریق محافظ های نرم افزاری استفاده می کنند. هدف اصلی این است که مهاجمان را از بازرسی یا اصلاح مستقیم نرم افزار کامپایل شده باز دارد. محافظ ها از هر سه روش برای محافظت از نرم افزار استفاده می کنند.

راه حل های رمزگذاری ، دستورالعمل های کد را رمزگذاری می کنند و به طور معمول از مکانیسم دفاعی چند لایه در برابر هرگونه تلاش معکوس یا دستکاری استفاده می کنند که مستقیماً کد رمزگشایی را هدف قرار می دهد. اکثر سیستم های محافظت در این گروه کد را رمزگذاری می کنند و سپس در هنگام راه اندازی برنامه یا در زمان اجرا رمزگشایی آن را انجام می دهند. این لحظه ای است که یک مهاجم ، کد سفارشی را نقض می کند ، معکوس می کند و تزریق می کند. رمزگشایی Runtime همچنین ممکن است پردازنده قابل توجهی را اضافه کند و فریم بازی را پایین بیاورد. از طرف دیگر ، برخی راه حلها با وارد کردن جمله های پرش و مسیرهای دستورالعمل تصادفی به کار بر روی کد زدن متمرکز هستند. جایگزین نهایی و قوی ، مجازی سازی است. در این روش ، کد رمزگذاری شده روی یک CPU مجازی اجرا می شود که می تواند به طور قابل توجهی با CPU های x86 و x64 عمومی متفاوت باشد زیرا مجموعه فرمان می تواند برای هر پرونده محافظت شده بی نظیر باشد.

ضعف مشترک محافظ ها و مجازی ساز ها این است که آنها با ایجاد رمزگشایی یا معرفی دستورالعمل های غیر ضروری CPU ، عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهند. برای کاهش كد سربار ، مجازی سازها معمولاً فقط برای تأمین قسمتهای مهم پایه كد از قبیل مواردی كه با gamestate و رندر انجام می شوند ، تأمین می شوند.

.

..

Kick player

چیت چیست

در به طور کلی کیک کردن به عنوان یک نتیجه خفیف تلقی می شود و به عنوان یک هشدار به جای مجازات برای بازیکن مورد نظر عمل می کند. برخی از سیستم های ضد تقلب ممکن است تصمیم بگیرند بازیکنان را از روی سرور بازی بیرون بیاورند در حالی که تمامیت سیستم نمی تواند اجرا شود و با اطمینان مشخص نشود. سایر روش های ضد تقلب نیز ممکن است از کیک به عنوان یک مجازات سریع برای رفتار احتمالاً ناعادلانه بازی استفاده کنند.

بعضی از بازی ها همچنین ممکن است گزینه رای دادن به بازیکنان خاص را برای جامعه فراهم کند. چنین سیستمی قدرت تنظیم خود را در اختیار شما قرار می دهد و به طور موثر از شر بازیکنان سوء استفاده کننده خلاص می شود بدون اینکه به آن بستگی داشته باشد نظارت یا سایر روشهای ضد تقلب اگرچه لگد زدن به رای مزایای زیادی به همراه دارد ، ممکن است به عنوان ابزاری برای ترولینگ یا غم و اندوه ناراحت با اجازه دادن به بازیکنان مشروع از طریق فرآیند رای دادن ، از می شوید

ولی چیت هایی هم وجود دارند که با ان میتوانید اشخاص را کیک کنید.

کلام آخر:

در این پست با موضوعات بسیار مهمی در زمینه چیت در بازی های آنلاین کاملا آشنا و واقف شدبم. در حال حاضر میتوانیم با اطلاعات و دانش کافی از هر یک از چیت gta online ، چیت csgo ، چیت بازی رینبو ، چیت بازی dota 2 و … استفاده و لذت کافی را ببریم. امیدوارم از خواندن این پست لدت کافی را برده باشید حتما به فروشگاه وبسایت زتاگیم سر بزنید!